Silik.formička pavúk D019

Formička vhodná na modelovanie zo všetkých druhov...

7,99 €
Candy Buttons poleva čierna 284 g

Candy buttons čierna poleva 284 g. Zloženie:cukor (geneticky...

5,55 €
Silikonová forma na vianočku

Kvalitná silikonová forma na vianočku dá sa použiť v...

15,40 €
Fondant Ruby red - bordový 250 g

Roll fondant ruby red červený 250g. Modelovacia a poťahovacia...

2,45 €
Fondant Mystic Turquoise 250g.

Roll fondant Mystic Turquoise tyrkysový 250g. Poťahovacia a...

2,45 €
Pero a štetec zlatý

Pero a štetec na písanie a maľovanie má dva konce....

2,90 €
Silikonová forma na žemle

Čoraz viac ľudí má alergie na výrobky z múky....

9,95 €
Dip´n Drip zelený 375 g

Hmota nazývaná tekutý fondán alebo...

4,99 €
Vykrajovačky na futbalovú loptu 2 ks

Veľkosť vykrajovačov 7 a 8,8 cm.

5,70 €
Vykrajovačka na Mickey 2 ks

Sada 2 ks vykrajovačiek , hlava veľkosť 7x8,5 cm  a nohavice 5,5 x 6...

2,50 €
Košíčky na pralinky 75 ks

Hliníkové košíčky na pralinky, priemer 2,5...

1,90 €
Jedlé zlato 23 karát 5 ks

Jedlá dekorácia. V balení je 5 ks plátkov 23...

29,90 €
Silikonová forma futbalová lopta

Silikonová forma na futbalovú loptu. priemer 195 cm,...

12,95 €
Dip´n Drip čierny 375 g

Hmota nazývaná tekutý fondán alebo...

4,99 €
Zdobenie čierny cukor 80 g

Zloženie: cukor, farbiva E153, glukózový sirup. Veľkosť...

2,50 €
Candy buttons biela 284 g

Biela poleva na široké použitie: zdobenie a polievanie...

5,55 €
Sada mini kostíc 14 ks

Sad 14 ks plastových kostíc na modelovanie - 28 ks...

5,99 €
Podnos zlatý priemer 40 cm, hrúbka 12 mm

Tvrdený kartón, vysoká nosnosť.

5,80 €
Silikonová forma na mini bagety

Čoraz viac ľudí má alergie na výrobky z múky....

9,95 €
Silikonová forma na chlieb

Čoraz viac ľudí má alergie na výrobky z múky....

12,50 €
Silik.formička balet. cvičky C067

Formička vhodná na modelovanie zo všetkých druhov...

7,99 €
Silik.formička anjel E002

Formička vhodná na modelovanie zo všetkých druhov...

10,98 €
Plastový vykrajovač jednorožec

Veľkosť 10,7 x 8,5 cm.

4,95 €
Zdobenie Halloween mix 55g

Zdobenie obsahuje zmes netopier, duch, tekvica. Veľkosť cca 5 - 10 ...

2,99 €
Zdobenie mini perličky červené, žlté,čierne 80 g

Jedlá dekorácia. Zloženie : cukor, škrob (...

2,50 €
Cukrové hviezdičky zlaté 56 g

Jedlé cukrové zdobenie. Veľkosť cca 10 mm. Zloženie:...

1,90 €
Fondant Stone Grey - šedý 250g.

Roll fondant Stone grey – šedý 250g. Poťahovacia a...

2,45 €
Sada vykrajovačiek s reliéfom Halloween

V balení sú 4 ks: duch, čarodejnícky klobúk,...

7,95 €
Dip´n Drip ružový 375 g

Hmota nazývaná tekutý fondán alebo...

4,99 €
Dip´n Drip červený 375 g

Hmota nazývaná tekutý fondán alebo...

4,99 €
E-shop

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

CuPo s.r.o.

 

Andrusovova 3

851 01 Bratislava

 

Reklamačný poriadok

Predávajúci: CuPo s.r.o.

Andrusovova 3, 851 01 Bratislava

IČO: 44081090 DIČ: 2022576369 IČ DPH: SK2022576369

zápis v registri: OS Bratislava I oddiel Sro, vložka č. 51479/B

Prevádzka: Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

1. Úvodné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob, miesto a postup pri riešení reklamácií. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú:

- osobne počas otváracej doby v prevádzke, kde bol tovar zakúpený alebo služba poskytnutá:

Prevádzka : predajňa Cukrárske pomôcky, Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

reklamácie vybavuje:

1. Monika Markusová tel.č.02/64360374

2. Ing. Katarína Klimová, konateľka, tel. č. 02/64360374, mobil 0903 731878

3. Ing. Milena Peeva, konateľka spoločnosti, tel. č. 02/64360374

- písomne na hore uvedenú adresu prevádzky. Zároveň je nutné zaslať reklamovaný výrobok späť poštou ako doporučenú zásielku, prípadne kuriérskou službou zabalený tak, aby sa pri preprave do firmy nepoškodil. Potrebné je vopred emailom alebo telefonicky o tejto skutočnosti informovať. Tovar neposielať na dobierku! Takto poslaný tovar nebude našim pracovníkom prebraný.

K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok).

Predávajúci ihneď vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Pri reklamácii prostredníctvom diaľkovej komunikácie najneskôr spolu s dokladmi o vybavení reklamácie.

Predávajúci vydá písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Predávajúci poučí spotrebiteľa o jeho právach (oprava alebo výmena tovaru, zľava alebo vrátenie tovaru)

a určí spôsob vybavenia reklamácie.

3. Lehoty vybavovania reklamácií:

- ihneď

- v zložitých prípadoch do 3 dní

- v odôvodnených prípadoch do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie spotrebiteľom

Po plynutí lehoty na vybavenie reklamácie môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu výrobku za nový.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, môže ju predávajúci zamietnuť len na základe odborného posúdenia.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, je predávajúci povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť komu môže spotrebiteľ poslať výrobok na odborné posúdenie. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď preverí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

4. Evidovanie reklamácií:

O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

 

5. Vybavenie reklamácie

Je ukončenie reklamačného konania, ktoré môže byť len nasledovnými spôsobmi:

- odovzdanie opraveného výrobku

- výmena výrobku

- vyplatením zľavy

- písomná výzva na prevzatie výrobku

- odôvodnené zamietnutie

Alternatívne riešenia sporu (ARS) pri reklamáciách

Kupujúci má právo obrátiť sa na príslušný subjekt ARS so žiadosťou o nápravu v prípade, že

- nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

- ak predávajúci na reklamáciu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na ľubovoľný subjekt ARS zapísaný v nachádza zozname na web stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky, na ktorej sú uverejnené aj ďalšie informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov.

Kupujúci nakupujúci prostredníctvom e-shopu má okrem možnosti a podmienok riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov využívať pre riešenie sporov on-line platformu, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 

 

 

 

 

 

V Bratislave, dňa 2.mája 2014

 

Ing. Katarína Klimová

konateľka