Kryt na tortu väčší transparentý

Elegantý kryt na torty z transparentného tvrdého...

19,99 €
Stojan na torty transparentný

Elegantý stojan na torty z transparentného tvrdého...

14,99 €
Stojan na torty transparentný väčší

Elegantý stojan na torty z transparentného tvrdého...

18,80 €
Nôž pre ženích transparentý

Elegantý nôž na torty pre ženícha z...

4,99 €
Lopatka na zákusky pre nevestu

Elegantý lopatka na prenos rezov pre nevestu z...

4,99 €
Podnos plastový transparentný

Elegantý podnos z transparentného tvrdého plastu....

27,90 €
Sada 6 ks dezertných tanierikov

Eleganta sada 6 ks dezertných tanierikov z transparentného...

17,99 €
Vypichovač nápis Mr and Mrs

Plastový vypichovač. Na lište sú...

6,99 €
Silikonová šablóna na eklerky

Silikonová šablóna na pečenie s naznačením...

15,99 €
Kryt na tortu menší transparentý

Elegantý kryt na torty z transparentného tvrdého...

16,99 €
Podnos plastový transparentný menší, obdĺžnik

Elegantý podnos z transparentného tvrdého plastu....

19,99 €
Podnos plastový transparentný kruhový

Elegantý podnos z transparentného tvrdého plastu....

17,99 €
Silik. forma na pečenie eclairs SF161

Kvalitná forma na pečenie z titánového...

9,50 €
Oblátka vaflová Paw Patrol 21 cm

Jedlá dekorácia na torty Zloženie: zemiakový...

2,50 €
POP hmota 5 kg

Kvalitná poťahovacia a modelovacia hmota. Biela farba je...

23,99 €
Sada 5 ks foriem srdce

Sada tortových foirem z nelepivého materiálu....

11,60 €
E-shop

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

CuPo s.r.o.

 

Andrusovova 3

851 01 Bratislava

 

Reklamačný poriadok

Predávajúci: CuPo s.r.o.

Andrusovova 3, 851 01 Bratislava

IČO: 44081090 DIČ: 2022576369 IČ DPH: SK2022576369

zápis v registri: OS Bratislava I oddiel Sro, vložka č. 51479/B

Prevádzka: Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

1. Úvodné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob, miesto a postup pri riešení reklamácií. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú:

- osobne počas otváracej doby v prevádzke, kde bol tovar zakúpený alebo služba poskytnutá:

Prevádzka : predajňa Cukrárske pomôcky, Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

reklamácie vybavuje:

1. Monika Markusová tel.č.02/64360374

2. Ing. Katarína Klimová, konateľka, tel. č. 02/64360374, mobil 0903 731878

3. Ing. Milena Peeva, konateľka spoločnosti, tel. č. 02/64360374

- písomne na hore uvedenú adresu prevádzky. Zároveň je nutné zaslať reklamovaný výrobok späť poštou ako doporučenú zásielku, prípadne kuriérskou službou zabalený tak, aby sa pri preprave do firmy nepoškodil. Potrebné je vopred emailom alebo telefonicky o tejto skutočnosti informovať. Tovar neposielať na dobierku! Takto poslaný tovar nebude našim pracovníkom prebraný.

K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok).

Predávajúci ihneď vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Pri reklamácii prostredníctvom diaľkovej komunikácie najneskôr spolu s dokladmi o vybavení reklamácie.

Predávajúci vydá písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Predávajúci poučí spotrebiteľa o jeho právach (oprava alebo výmena tovaru, zľava alebo vrátenie tovaru)

a určí spôsob vybavenia reklamácie.

3. Lehoty vybavovania reklamácií:

- ihneď

- v zložitých prípadoch do 3 dní

- v odôvodnených prípadoch do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie spotrebiteľom

Po plynutí lehoty na vybavenie reklamácie môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu výrobku za nový.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, môže ju predávajúci zamietnuť len na základe odborného posúdenia.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, je predávajúci povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť komu môže spotrebiteľ poslať výrobok na odborné posúdenie. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď preverí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

4. Evidovanie reklamácií:

O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

 

5. Vybavenie reklamácie

Je ukončenie reklamačného konania, ktoré môže byť len nasledovnými spôsobmi:

- odovzdanie opraveného výrobku

- výmena výrobku

- vyplatením zľavy

- písomná výzva na prevzatie výrobku

- odôvodnené zamietnutie

Alternatívne riešenia sporu (ARS) pri reklamáciách

Kupujúci má právo obrátiť sa na príslušný subjekt ARS so žiadosťou o nápravu v prípade, že

- nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

- ak predávajúci na reklamáciu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na ľubovoľný subjekt ARS zapísaný v nachádza zozname na web stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky, na ktorej sú uverejnené aj ďalšie informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov.

Kupujúci nakupujúci prostredníctvom e-shopu má okrem možnosti a podmienok riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov využívať pre riešenie sporov on-line platformu, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 

 

 

 

 

 

V Bratislave, dňa 2.mája 2014

 

Ing. Katarína Klimová

konateľka