Sil. formička lego kocky malé AM0261

Rozmery formičky 131mm x 110mm. Hĺbka kociek 4,5mm a 6,5mm. Formička...

14,90 €
Špička zdobenie profitelor 02

Antikorová špička. Spodný priemer 55 mm,...

7,99 €
Dieťa v župane dievča

Plastová ozdoba na tortu, výška 5,5 cm.

2,99 €
Roll fondant Fire Red - ohnivo červený 250 g

Modelovacia a poťahovacia hmota krásnej červenej farby....

2,45 €
Roll fondant Lime Green -limetkovo zelený 250 g

Modelovacia a poťahovacia hmota Zloženie: cukor ,...

2,45 €
Roll fondant Fancy Violet fialový 250 g

Roll fondant Fancy violet - fialový 250g. Poťahovacia a...

2,45 €
Dieťa v župane chlapec

Plastová ozdoba na tortu, výška 5,5 cm.

2,99 €
Strieborný máčik 80g

Ideálne na zdobenie. Veľkosť cca 1 mm.Zloženie: cukor 78,4 %,...

3,90 €
Roll fondant bright white - biely 250 g

Roll fondant biely Funcake 250g Poťahovacia a modelovacia...

2,45 €
Fólia okolo tort a zákuskov 8 cm

Acetátová fólia okolo tort a zákuskov....

4,95 €
Sviečky zlaté dlhé 15 cm, 12 ks

Hrúbka sviečky 0,5 cm, výška 15 cm, v balení...

2,95 €
Sviečky zlaté 6,3 cm, 10 ks

Výška 6,3 cm, v balení je 10 ks. Každá...

2,20 €
marcipán svetlo ružový 250 g

Marcipán svetlo ružový 250g Modelovacia a...

3,30 €
Formička na včielky 2ks

2D plastové formičky. Veľkosť včielky: 4 a 6 cm

3,99 €
Roll fondant Tiger Orange - oranžový 250 g

Modelovacia a poťahovacia hmota Fun cake. Zloženie: cukor ,...

2,45 €
Roll fondant Teddy Bear Brown sv. hnedý 250 g

Roll fondant Teddy bear brown sv.hnedý 250g. Modelovacia a...

2,45 €
E-shop

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

CuPo s.r.o.

 

Andrusovova 3

851 01 Bratislava

 

Reklamačný poriadok

Predávajúci: CuPo s.r.o.

Andrusovova 3, 851 01 Bratislava

IČO: 44081090 DIČ: 2022576369 IČ DPH: SK2022576369

zápis v registri: OS Bratislava I oddiel Sro, vložka č. 51479/B

Prevádzka: Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

1. Úvodné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob, miesto a postup pri riešení reklamácií. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú:

- osobne počas otváracej doby v prevádzke, kde bol tovar zakúpený alebo služba poskytnutá:

Prevádzka : predajňa Cukrárske pomôcky, Hany Meličkovej 11/B, 841 05 Bratislava

reklamácie vybavuje:

1. Monika Markusová tel.č.02/64360374

2. Ing. Katarína Klimová, konateľka, tel. č. 02/64360374, mobil 0903 731878

3. Ing. Milena Peeva, konateľka spoločnosti, tel. č. 02/64360374

- písomne na hore uvedenú adresu prevádzky. Zároveň je nutné zaslať reklamovaný výrobok späť poštou ako doporučenú zásielku, prípadne kuriérskou službou zabalený tak, aby sa pri preprave do firmy nepoškodil. Potrebné je vopred emailom alebo telefonicky o tejto skutočnosti informovať. Tovar neposielať na dobierku! Takto poslaný tovar nebude našim pracovníkom prebraný.

K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok).

Predávajúci ihneď vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Pri reklamácii prostredníctvom diaľkovej komunikácie najneskôr spolu s dokladmi o vybavení reklamácie.

Predávajúci vydá písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Predávajúci poučí spotrebiteľa o jeho právach (oprava alebo výmena tovaru, zľava alebo vrátenie tovaru)

a určí spôsob vybavenia reklamácie.

3. Lehoty vybavovania reklamácií:

- ihneď

- v zložitých prípadoch do 3 dní

- v odôvodnených prípadoch do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie spotrebiteľom

Po plynutí lehoty na vybavenie reklamácie môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu výrobku za nový.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, môže ju predávajúci zamietnuť len na základe odborného posúdenia.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, je predávajúci povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť komu môže spotrebiteľ poslať výrobok na odborné posúdenie. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď preverí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

4. Evidovanie reklamácií:

O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

 

5. Vybavenie reklamácie

Je ukončenie reklamačného konania, ktoré môže byť len nasledovnými spôsobmi:

- odovzdanie opraveného výrobku

- výmena výrobku

- vyplatením zľavy

- písomná výzva na prevzatie výrobku

- odôvodnené zamietnutie

Alternatívne riešenia sporu (ARS) pri reklamáciách

Kupujúci má právo obrátiť sa na príslušný subjekt ARS so žiadosťou o nápravu v prípade, že

- nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

- ak predávajúci na reklamáciu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na ľubovoľný subjekt ARS zapísaný v nachádza zozname na web stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky, na ktorej sú uverejnené aj ďalšie informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov.

Kupujúci nakupujúci prostredníctvom e-shopu má okrem možnosti a podmienok riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov využívať pre riešenie sporov on-line platformu, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 

 

 

 

 

 

V Bratislave, dňa 2.mája 2014

 

Ing. Katarína Klimová

konateľka